czwartek, 11 kwietnia 2013

PYTANIE NA ŚNIADANIE

Jak większość z Was wie, ostatnio miałam przyjemność wystąpić w Pytaniu na śniadanie.
Dostałam maila z zaproszeniem do programu i zastanawiałam się może sekundę ;D


Pierwszy raz miałam okazję być w budynku Telewizji Polskiej i tak naprawdę pierwszy raz byłam w jakimś programie 'na żywo'. Ojj stres był ogromny, ale już przed samymi kamerami wszystko ze mnie opadło i było baaaardzo sympatycznie :)
Jedyne co mnie zawiodło to długość nagrania - miało trwać 10 minut a zostało nam jedynie 4 gdyż mieli opóźnienie. Ja jak głupia przygotowywałam się dwa dni, a tutaj okazało się, że powiem zaledwie parę zdań;p Mimo wszystko było to jedno z przyjemniejszych doświadczeń w życiu!

kilka zdjęć:

przerażona ;D - poprawki w makijażu
oczekując na wejście do studia oglądaliśmy na tv to co działo się za naszymi plecami
i już w środku
a tutaj po - szczęśliwa i zadowolona !
 

Dla wszystkich, którzy chcieliby zobaczyć rozmowę:

KLIK 


Pozdrawiam Was cieplutko. Przede mną  kolejny ciekawy weekend - konferencja KUWF w Poznaniu. Uciekam na pociąg... byeee! :)

42 komentarze:

  1. Szkoda, że tak krótko - powinni cały odcinek poświęcić temu tematowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupilas te biala koszulpwa bluzke? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychylam sie do pytania;) Koszula jest wrecz swietna;)

      Usuń
    2. Byłam dziś w hous'ie i widziałam identyczna <3 pięknaa ale u mnie nie było już rozmiarów...:(

      Usuń
  3. Super wyglądałaś, gratuluję debiutu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. looool, ta pani dermatolog ma dość dziwną facjatę tak na pierwszy rzut oka :D szkoda, że tak mało mogłaś mówić :( powinni tylko Ciebie zaprosić! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. brrrrrrawo świetnie wypadłaś :)
    czekamy na kolejny występ telewizyjny :P
    uwielbiam twoje filmiki i twoją pozytywną energię:D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, gratulację.:). zabieram się za oglądanie.;d

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :)

    Ja osobiscie jestem ciekawa co za kosmetyków używają w tv jesli chodzi o makijaż?:P podpatrzylas? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam :) Ślicznie wyglądałaś! Szkoda, że tak mało dali Ci powiedzieć. Ale przygoda super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,wypadłaś - zero stresu - gratulacje :)
    Ale mam jedno pytanko z nieco innej beczki - zawsze mnie baaardzo ciekawiło jakich kosmetyków, jakiej firmy ( czy faktycznie mac i kryolan przoduje?) używają do makijażu?
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. woww pozazdrościć = D zbierasz doświadczenie medialne!
    Mam ogromną prośbę jakbyś znalazł czas proszę wypowiedz się w wątku http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=40188695#post40188695 jest to dla mnie niezmiernie istotne, dziękuję z góry i pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tak krótko :( Ale i tak udany debiut! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! :D Szkoda tylko że tak krótko ! :(
    Mam jeszcze tylko pytanie : czy mogłabyś napisac jak kręcisz włosy ? (chodzi mi o to że teraz masz je tak lekko pofalowane i chyba to nie jest ten ''naturalny sposób'' który pokazałaś na filmiku(tym sposobem sporo mocniej się kręcą :( ) więc bardzo bym prosiła o odpowiedz jak kręcisz je że są takie delikatne fale ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam fajnie :P tylko trochę krótko :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Było dobrze ! Wyglądałaś fenomenalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Osoby takie jak Ty powinny częściej występować w telewizji :) Dobrze, że mamy Cie na yt

    OdpowiedzUsuń
  16. Osoby takie jak Ty powinny częściej występować w telewizji :) Dobrze, że mamy Cie na yt

    OdpowiedzUsuń
  17. super:) ja widziałam i podziwiam, mnie by trema zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ...ale super! Należy Ci się, tryskasz mega pozytywną energią, dzielisz się przydatną wiedzą... no i świetnie się prezentujesz, fotogeniczna jesteś :)

    Wejdę sobie by obejrzeć materiał i usłyszeć Twój głos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej , mam pytanie czy w wieku 18 lat można robić zabiegi laserem frakcyjnym ?
    Chce zlikwidować blizny i przebarwienia.
    Pozdrawiam i gratuluje występu !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. prezentowałaś się fenomenalnie! :)
    troszkę Ci się Pani obok wbijała w zdanie- nieładnie :P
    gratuluję debiutu i życzę więcej takich wystąpień w tv ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje :).
    widzę, że masz rozległą wiedzę ;), w związku z tym pomyślałam, że zadam Ci pytanie. Od jesieni meczy mnie wypadanie włosów z którym nie potrafię sobie poradzić. Vitapil, maseczki z żółtka, olej lniany, pokrzywa, skrzyp do picia - kompletnie nic nie działa.
    Wcześniej nigdy nie miałam z tym problemów, właściwie nigdy nie miałam problemów z włosami z wyjątkiem przetłuszczania.
    I właśnie od jakiś 2 lat z przetłuszczaniem (włosy nie wytrzymują nawet dzień przy codziennym myciu) radzę sobie talkiem. Dzięki niemu włosy mam puszyste, uniesione. Pierwszego dnia jest ok, drugiego talk jako suchy szampon i dalej jest świeżo.
    I właśnie! Po obejrzeniu Cie w Pytaniu na Śniadanie przyszło mi do głowy, że wypadanie może być skutkiem stosowania talku. Czy to możliwe?
    Czy mogłabyś wyrazić swoja opinie na ten temat :)?
    Będę zaglądała tutaj do komentarzy z nadzieją na odpowiedz :)
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  22. http://kolorowa-ewelka.blogspot.com/2013/04/zostaam-nominowana-do-liebster-award.html
    Nominowałam Cię do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Monika jakiego masz Iphone'a? własnie zastanawiam sie nad kupnem 4 albo 3gs i nie wiem co wybrać. Możesz coś polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam 5 na przykład więc tobie proponuje 4s prawie taki jak 5 tylko mniejszy i nie tnie sie tak jak 3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie przedstawienie ze zdjęciami, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, gdzie jestes? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie działa link, podasz jeszce raz ?

    OdpowiedzUsuń
  28. mogłabyś podać link jeszcze raz ponieważ nie działa, a bardzo chcę Cię obejrzeć, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. noo nie działa , nie obejrzymy sobie już...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...