niedziela, 12 lutego 2012

ZAPUSZCZANIE WŁOSÓW

OGŁASZAM WSZEM I WOBEC IŻ ZACZYNAM ZAPUSZCZAC, A NAWET POWIEDZIAŁABYM, ŻE HODOWAC MOJE WŁOSY

Bo chcę miec w końcu przesadnie długaśnie włosy. I daję sobie na to jakieś 3 lata maks. !

Aktualnie wyglądają tak:



Będę im robic zdjęcie co miesiąc i kontrolowac przyrost.

Moje plany pielęgnacyjne:

1. Codziennie będę pic napar z 2 torebek pokrzywy.


2. Na noc, przed myciem (czyli co 2 dni) będę je olejowac przeróżnymi olejami, głównie ! RYCYNOWYM ! , kokosowym, oliwą z oliwek itd..


3. Ograniczam suszenie do minimum.


4. Jutro idę po drewnianą szczotkę z kulkami na końcach, która po pierwsze nie niszczy włosów a po drugie masuje skórę głowy


5. Będę rozcieńczac szampony hydrolatami (rumiankowy, aloesowy) - niwelowanie szkodliwego wpływu środków czyszczących i tonizowanie skóry głowy


6. Bedę na koniec mycia spłukiwac je chłodną wodą, najlepiej z cytryną (zamykanie łusek włosów)


7. Żadnych silikonów


8. Warkocz na noc do spania


9. Zdrowe odżywianie - witaminy B, A, E, cynk, miedź, żelazo, siarka, krzem


10. Znajdę jakieś dobre serum na końcówki włosów, żeby się nie rozdwajały - macie może jakieś pomysły?

11. Będę częściej robic domowe odżywki -> KLIK


12. Będę masowac skórę głowy

13. Planuję kupić jakiś dobry produkt powstrzymujący wypadanie włosów np. Novoxidyl 


14.. Będę zdawac wam relację z efektów :)

btw. zobaczcie co znalazłam:
Mało kto wie, że jednym z najlepszych przyjaciół włosa jest tuńczyk. Zawiera on tłuszcze, które sprawiają, że włos nabiera sprężystości i staje się silniejszy, a przy okazji jest niskokaloryczną rybą (100 gram tuńczyka to ok. 130 kalorii)



No.. Może jak w końcu napisałam to publicznie to będę się mocniej i wytrwalej tego trzymac.
Zachęcam do takiego właśnie dbania o włosy i pozdrawiam !

76 komentarzy:

  1. Ale że tuńczyk? W życiu bym nie wpadła na to ;) Powodzenia w hodowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dołączam się oficjalnie do zapuszczania!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj dużo sobie tego wybrałaś :D ciekawa jestem jak bedzie Ci szło :* też właśnie myśle nad robieniem co miesiac zdjęć włosków :) wlasnie ogladnęłam Twój filmik o jedwabiu z Kreatyną hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę sprawić sobie taką szczotkę do włosów i także postanowiłam pożegnać się z silikonami. :) ale masz piękny sweterek! skąd jest? jej chciałabym taki! :) i jeszcze mam pytanie: warkocz na noc - w czym pomaga? i dodatkowo: jaką farbą farbujesz włosy? - ładny kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też właśnie zapuszczam. Pozgapiam sobie niektóre zasady, choć z większością będę miała problem, bo np. myję włosy codziennie, dlatego suszę i prostuję. = ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiaaaa !!!!! skończ z prostowaniem błagam !!!

      Usuń
  6. Ech, kiedyś miałam włosy tej długości, co Ty teraz, ale rok temu je ścięłam... Ostatni raz podcinałam je w październiku, od tamtego czasu ich nie skracam i mam nadzieję wrócić powolutku do tamtej cudownej długości ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, i kupiłam sobie niedawno w Rossmannie szczotkę - drewniana, połączenie naturalnego włosia i plastikowych słupków. Jest genialna i przepięknie nabłyszcza i wygładza włosy, polecam ;)

      Usuń
  7. Hej puder bambusowy stosujesz jako bazę pod makijaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz go nie używam akurat
      jako bazę nie stosowałam, muszę zgłębic ten temat :) A Ty wiesz coś więcej?

      Usuń
    2. Czytałam różne opinie między innymi takie że nie dość , że matuje to jeszcze utrzymuje makijaż ale zdecydowanie większość dziewczyn zachwala tylko jego działania matujące. Ja właśnie szukam takiej naturalnej bazy dlatego spytałam czy może ty tak stosowałaś ten puder ;).

      Usuń
  8. No to życzę wytrwałości ;) Ja to ostatnio się własnie waham, zapuszczać, czy ściąć ;D Och, te dylematy. Za olejowanie też się miałam wziąć, ale na dwóch razach się skończyło... Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, jak byś sobie tych zdjęć nie robiła - zawsze wyglądasz świetnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uu, to zaczynam jeść więcej tuńczyka :D Chociaż włosy mam już prawie do pasa, ale przyda mi się o nie zadbać :) a olejowanie też zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz włosy! Kilka punktów nawet udaje mi się spełniać od pewnego czasu :) Ja w sumie też zapuszczam, ale mam ochotę pocieniować czuprynke i nieco rozjaśnić.. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jakiego masz canona bo nie mogę rozczytać? Ja mam 350.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry plan. Za trzy lata efekt powinien być świetny :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej jeśli używam eko szamponów bez silikonów SlES i SLS to też powinnam rozcieńczać szampony hydrolatami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to koniecznie, ale NA PEWNO nie zaszkodzi :) poczytaj na biochemiurody o hydrolatach i ich działaniu

      Usuń
  15. Też ostatnio wzięłam się za olejowanie, odżywianie itp włosów. Trzeba w końcu dać im coś do życia, bo sie wnerwią i wypadną:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki i życzę wytrwałości :) Masz bardzo ładne włosy, tak przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. i tak już masz śliczne włosy :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. i tak masz już piekne włosy, ale trzymam kciuki;) też pomału przestawiam się na "zdrową" pielęgnację kłaków;) czy ja już mówiłam, że masz super ten swetr?
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też zapuszczam włosy , ale jestem nałogowcem jeśli chodzi o prostowanie i są mega zniszczone :)
    ale trzymam za Ciebei kciuki :)
    + dodaje do obserwowanych
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę ci powodzenia! masz śliczny kolor włosów ♥
    co do końcówek, to ja zaczęłam je regularnie podcinać :) podobno wtedy też włosy szybciej rosną.

    OdpowiedzUsuń
  21. 3mam kciuki i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia w zapuszczaniu :)
    ja się przyłaczam do postanowienia :D dzisiaj uwaliłam 10 cm włosów, ale miałam już tak zmasakrowane końcówki, że dobrze to zrobiło czuprynie, ale od teraz basta i trzeba się wziąc za włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki i mam nadzieje ze będziesz się chwalić efektami ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. POwodzenia moim zdaniem i tak masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez dolaczam do zapuszczania wlosow ;) olejowanie, odzywianie siebie i wlosa :) na plus !

    OdpowiedzUsuń
  26. już masz długie, co dopiero będzie za 3 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę sukcesów:) Co to za szminkę masz maźniętą na ręce, bo bardzo podoba mi się ta czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ale dopatrzyła ;d
      chanel rouge allure 84

      Usuń
  28. Znalazłam na Cię na jutub, co do filmików to kibicuję abyś doszła do wprawy. Polecam filmik Kandee (http://www.youtube.com/watch?v=_UrrQQRe3OA&feature=plcp&context=C31c64d6UDOEgsToPDskKWTywZu9SYcoDhkZrZTRum). Zagłębiając się w bloga znalazłam notkę o cerze tłustej i apeluję o notkę o cerze suchej! Bardzo przyjemnie się czyta to co piszesz, więc kolejny mój apel będzie dotyczył długości notek i zawartych w nich wiadomości - więcej! Zwłaszcza jeżeli są poparte jakąś wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna akcja zapuszczania włosów. Ja miałam najdłuższe w klasie, a od października czy listopada niestety najkrótsze. Musiałam już je obciąć, bo miałam je strasznie niszczone. Teraz też zapuszczam i będę bardziej dbać o moje włosy, bo kocham je, gdy są długie. To samo mówią moje koleżanki ;) Więc włączam się razem z tobą do zapuszczania. ;) Powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie kupuję się takie fajne sweterki? Powodzenia w zapuszczaniu włosów...ja też mam takie postanowienie:) Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzenia , i tak Twoje włosy wyglądają zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam śliczne włosy! Kolorek naturalny?
    Powodzenia! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tym warkoczem na noc to uważaj ponieważ ja tym sposobem miałam bardzo zniszczone włosy na końcach centralnie na środku włosów i jedyne co mnie czekało to nożyczki i cięcie

    OdpowiedzUsuń
  34. Polecam tangle teezer- szczotkę, która nie wyrywa włosów,a wyciąga te, które "umarły", masuję skórę głowy dzięki czemu szybciej rosną włoski no i podobno dzieki niej nie rozdwajają się końcówki. Osobiście kocham tangle teezer, włosy mam gęste i gładziutkie, a tak samo jak Ty postanowiłam zapuszczać, a przebieg "hodowli" opublikowałam na blogu :) życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Płucz włosy letnią/chłodną wodą, ale nie lodowatą! To też je niszczy, tak samo jak gorąco. Ola

    OdpowiedzUsuń
  36. popieram tangle teezer! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapuszczanie włosów to zapuszczanie-żaden z tych zabiegów ich nie przyśpieszy. Ja zapuszczam włosy od 1,5 roku i mam już je (bez używania tych świństw na włosy i twoich głupich metod) do mojego tyłka a przedtem były one tylko do ramion ...
    Moje podsumowanie: BEZSENSOWNY POMYSŁ.

    OdpowiedzUsuń
  38. ale przecież nie chodzi o to by mieć byle jakie długie włosy , tylko o to by były one długie , ładne , zdrowe , lśniące ,nierozdwojone, po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bez przesady... :) Włosy moga ładnie rosnąć bez takiej przeginki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Osobiście mogę Ci polecić drożdże piwne :) Mi bardzo pomogły przy moich zniszczonych końcówkach. Efekty jakie u siebie zauważyłam to również mocniejsze paznokcie i zdrowsza cera. Kupiłam 200 tabletek za 6 zł, staram się brać dwie tabletki po trzy razy dziennie co nie zawsze mi wychodzi ;) ale efekty pojawiły się już po ok3 tyg i jestem z nich bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  41. BIOVAX SERUM DO WŁOSÓW - najlepszy na końcówki! dosłownie je skleja!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja szybszy porost włosów polecam asystor hair. Pierwsza faza wywołuje u mnie naprawdę szybszy wzrost jednak wzmacniania jako tako żadnego nie zauważyłam. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. na porost włosów i ich wzmocnienie polecam skrzyp w tabletkach- rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że nie cierpię ryb, tuńczyka zjem tylko w sałatce :D Życzę powodzenia, mam nadzieje , że moje też kiedyś w końcu urosną :)

    OdpowiedzUsuń
  45. O widzisz, ja jem dużo tuńczyka, bo to jedna z moich ulubionych ryb i na włosy nie narzekam, ale mogłyby być jeszcze ładniejsze i zdrowsze i do tego dążę ;]
    Mam pytanie, może nie do końca związane z włosami, ale szukałam jakiejś próby kontaktu z Tobą, może tutaj mi się uda go nawiązać. Kiedyś przypadkiem trafiłam na Twój filmik o kręceniu włosów i od tego się zaczęło, bo potem zobaczyłam następne. Teraz staram się dużo zdrowiej jeść, czytam składy kosmetyków i bardzo dobrze się z tym czuję, bo znajduję na niewielkie pieniądze ciekawe kosmetyki. Ostatnio spróbowałam myć twarz płynem do higieny intymnej z Facelle (w jednym z filmików mówiłaś, że to robisz, bo ma dobry skład), kupiłam też niebieski krem baby dream i używam tego połączenia od 3 dni - jak na razie jestem zachwycona, zobaczymy jak będzie dalej. Ale piszę właściwie z innego powodu: chciałam zapytać Cię co myślisz o produktach firmy Bingospa? Czy w ogóle się z nimi spotkałaś i używałaś na sobie? Ja przypadkiem kupiłam kiedyś w tesco ten produkt: http://www.bingosklep.com/maska-blotna-twarzy-bloto-morza-martwego-kaolin-cynk-bingospa-p-233.html i jest bardzo dobry, bo wysusza co trzeba, ale robi to delikatnie i działa podobnie jak glinka z organika, w którą też się zaopatrzyłam dzięki Tobie;] Mam wrażenie, że firma ma ciekawe kosmetyki, w niskich cenach, ale nie są one tak łatwo dostępne. Na pierwszy rzut oka składy tez mają świetne, ale nie znam się na tym aż tak dobrze jak Ty, dlatego pytam co myślisz. Oto sklep internetowy: www.bingosklep.com
    Nigdy o nich nie wspominałaś i zastanawiam się czy nie trafiłaś na nie jeszcze, czy po prostu nie są warte aż takiej uwagi. Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź na olszyna80@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...