sobota, 28 grudnia 2013

Gdzie jestem i dlaczego mnie nie ma?

Hejj, co tam u Was słychać?  Ja totalnie odpoczywam, dlatego też nie ma mnie tutaj ani na youtubie, ani nawet na facebooku. 
Marzył mi się od dawna taki czas, kiedy totalnie odetnę się od wszystkiego i naładuję baterię, bo od stycznia mam tyyyyyyyle planów, że aż się boję ;D Mam nadzieję, że wybaczycie mi nieobecność! Już jutro wracam z rodzinnego miasteczka do Wrocławia i w poniedziałek wyruszamy na nasz "zimowy" sylwestrowy wyjazd. Wracam około 4 stycznia i wtedy  z pewnością pojawi się post, albo nawet filmik z noworocznymi postanowieniami!

Jeśli chodzi o grudniowe wydarzenia to świętowałam moje urodziny i stwierdziłam, że wrzucę Wam tu mój urodzinowy studencki stół. Zeżarli wszystko! A najbardziej podchodziła im krojona surowa marchewka maczana w sosie tzatziki, także POLECAM! Chłopaki też rzucili się na typowy chleb z domowym smalcem i pasztetem, którego przyniosła Ewka. Agacie dziękuję za przepyszną tartę!

Kilka dni później zrobiliśmy sobie naszą studencką Wigilię. W tym roku postawiliśmy też na losowanie i prezenty. Pomysł jak najbardziej się udał i mam nadzieję, że pozostanie tradycją.. :)


 Ewka w potrzasku. Co jak co, ale WŁOSY...
 Na deser było chyba z tysiąc ciast. Uwierzcie... nie jadłam lepszych!.. (Babciu przepraszam!)
Przed wyjazdem na święta nagrałam dla Was filmik o prezentach nie tylko świątecznych. Widzieliście?
U rodziców myślałam, że nie wyjdę z mojego pokoju. No chyba nigdzie nie jest mi tak dobrze! Stąd właśnie teraz do Was nadaję.
Święta, święta..
 Miłe zaskoczenie:
 Mikołaj bez ust.
Aaa.. no i uzależniłam się od mojego gwiazdkowego prezentu. 
Wczoraj nie mogłam się powstrzymać i wypiłam chyba na raz 2 litry.. myślałam że nie wstanę i rozsadzi mi brzuch!
Tutaj chciałabym się z Wami podzielic stroną, która była baardzo pomocna przy świątecznych porządkach - BENEVA sprawdżcie ;)
Póki co wracam do czilowania i mojej aktualnej lektury.

Odpoczywajcie!

32 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci takiej zgranej ekipy :)
    Jedzonko wygląda przepysznie, a te soki... aż ślinka cieknie :)
    Udanego wyjazdu Sylwestrowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tam na laptopie to Simsy są ?? hahah kocham Cie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne zdjęcia :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ; )
    Gdzie kupiłaś koszule, która masz na zdjęciach ze studenckiej wigilii ? Piękna ! <3
    I szczęśliwego Nowego Roku ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty masz mnóstwo przyjaciół, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie Moniczko jedziecie na sylwestra? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lookam i widzę mojego laptopa już zaciesz xD patrze i patrze a tam Simsy no a że mam całą kolekcje 2 to poleciałam już się zabieram do instalacji patrze a ja przecież nie mam CD-ROM. Tak się przez Ciebie napaliłam że musze sobie zamówić cd drive osz ty...

    OdpowiedzUsuń
  8. Monika uwielbiam Cię! :D chciałabym się kiedyś z tobą spotkać na jakąś kawkę czy coś, ale niestety nie jestem z Wrocławia :c w tym roku po maturze również wybieram się na fizjoterapię jednakże na awf w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ja również bym Cię chętnie poznała bo jesteś mega pozytywną osóbką! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Który to Maciek ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pokoik , nie ma jak w domu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie 3 dni spędzałam m.in. na oglądaniu twoich filmików na yt oraz przeglądaniu i czytaniu postów i już dokonałam zakupów z polecenia :) Może polecasz jakąś konkretną prostownicę do włosów? Albo jakiej sama używasz? Osobiście słyszałam, że poleca się Remingtony. Możesz coś poradzić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki model sokowirówki dostałaś i jak radzi sobie z warzywami? Bo właśnie zaczęłam się zastanawiać nad zakupem, także proszę o odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego ile możesz na niego przeznaczyć :) Ale moim zdaniem w przypadku takich sprzętów warto zainwestować w coś porządnego. Sama używam Philipsa model HR 1870 i on jest wart każdych pieniędzy :D Warzywa czy owoce, ze wszystkim sobie poradzi, jest nawet taka specjalna nakładka którą można wyciskać sok z cytrusów :)

      Usuń
  14. ah zazdroszczę tak miło spędzonego czasu :(((( <3 <3
    // klikniesz na moim blogu w baner tideshe? To dla mnie ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sokowirówka !! Zazdroszczę :D
    A lekturę mamy tą samą (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Napiszesz jaka to sokowirówka i jak się sprawdza? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli masz ochotę to serdecznie zapraszam Cię na rozdanie,w którym do wygrania są kosmetyki maxfactor;)http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/2013/12/rozdanierozpocznij-nowy-rok-z-max-factor.html

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie:)
    właśnie dzisiaj oglądałam filmik - super rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post :)
    Mam pytanie o telewizor jaki to jest dokładnie model ..

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, co tam sie jeszcze znajduje na tym stole z przekąskami ?
    koreczki z serem, papryką i oliwkami
    jakieś mini babeczki z kiwi, bananem i czekoladą ?
    i tam w tyle jakie to są koreczki ?

    OdpowiedzUsuń
  21. naturally like your web site but you need to check the spelling on quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I find it very troublesome to tell the truth nevertheless I will certainly come back again.
    jeux facebook

    OdpowiedzUsuń
  22. te Panie na drugim zdjęciu :D cudownie - można się zakochać :P

    OdpowiedzUsuń
  23. These seems healthy and essential..........
    John Phanchalad at JP Digital Tech have a very good track record in digital media marketing. For more you can visit on http://jpdigitaltech.com

    OdpowiedzUsuń
  24. hej :) oglądałam dziś twój filmik i gdy mówiłaś o postanowieniu nauki języków obcych, od razu pomyślałam, że przyda ci się aplikacja na tel duolingo. mam ją dopiero od dwóch tygodni, a wydaje mi się, że już nauczyłam się tyyyylu słówek :D rewelacja, zobaczysz! ja tak uczę się hiszpańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem który jesteś rocznik? nie mogę znaleźć takiej informacji tutaj...

    OdpowiedzUsuń
  26. Błagam zrób znów jakiś filmik z Ewą! Jesteście obie tak mega pozytywnie zakręcone, że nie można się na was napatrzeć.
    Zapraszam do mnie http://f0rever-y0ung-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...