niedziela, 4 marca 2012

TAG: 7 urodowych grzechów głównych

5 komentarzy:

  1. Też rzadko kiedy chce mi się bawić w kreski z eyelinerem, bo rzadko wychodzą mi dobre za pierwszym razem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się Ciebie słucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wstaw zdjęcie jak masz ten niebieski eyeliner na powiekach. proszę proszę bardzo:D bo zastanawiam się nad takim kolorem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak super studiujesz kosmetologię ;D to może mi powiesz czy coś się dzieje gdy używamy tuszy do rzęs czy cieni do powiek po upłynięciu daty ważności ? Bo jestem kolekcjonerką cieni i tuszy i mam mnóstwo cieni które leżą już na mojej półce z 4 lata i zastanawiam się czy aby to nie szkodzi jakoś na rzęsy , powieki ?!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...