wtorek, 4 sierpnia 2015

Avene - Cleanance, żel oczyszczający

Żel do twarzy, którego używam od początku wakacji. Jak widać zawartość opakowania jest nadal całkiem niezła, co już świadczy o wydajności. Szukałam czegoś 'zwykłego' i niedrogiego, co przyda się podczas wakacyjnych wyjazdów a nie będzie zawierało SLS. Za 300 ml zapłaciłam około 29 zł co daje całkiem niezłą kwotę. Nie zauważyłam po nim żadnego ściągnięcia skóry, ani wysuszenia, mimo że jest polecany dla skóry tłustej z niedoskonałościami. 


Nie wyrządził mi żadnej krzywdy, dobrze oczyszcza skórę, a moja twarz go baardzo polubiła. Zapach jest delikatny, neutralny. Konsystencja idealna, nie jest ani zbyt gęsty, ani zbyt lejący, a po nałożeniu na twarz dobrze się pieni. Jest również łagodny dla moich oczu. 


Znacie, lubicie?

3 komentarze:

  1. A gdzie go można kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyłączam się do pytania, bo mój żel się kończy niedługo i szukam zamiennika :)

      Usuń
    2. w aptece np superpharm :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...