sobota, 8 sierpnia 2015

Klimat Bałtyku.. w Jarosławcu :)

Aktualnie spędzam cudooowne dni na Pomorzu. Pogoda jest idealna - zresztą sami wiecie. 
Robię zdjęcia, czytam książki, jem ryby i rozkoszuję się cudownymi widokami. Moja skóra od dwóch tygodni nie pamięta co to znaczy jakikolwiek makijaż. Totalny reset :))
Pod spodem przedstawiam Wam klimat uroczego Jarosławca.











Następny przystanek - Darłowo!
Kto zna to miejsce? Polecacie jakieś przyjemne restauracje, knajpki, miłe miejsca? :)




8 komentarzy:

  1. Jakie widoki, profeska ! Nie mogę się napatrzeć. W Darłówku za tydzień Festiwal Reggae :)

    http://nammaniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudownie! Ja dopiero co zakończyłam mój urlop a już zatęskniłam...
    smakujzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam ładnie! *.*
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Darłówko uwielbiam, ale dawno nie byłam, mieli koło mostu zwodzonego zaraz dobrą lodziarnię, nie wiem, czy jeszcze istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dotarłam do lodziarni, ale byłam w knajpie śpiewających kucharzy i kelnerów :D

      Usuń
  5. ale tam pięknie :) !! Miłego odpoczynku !
    u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...