niedziela, 20 marca 2011

Alma cd.

Dzisiaj znalazłam wody, które smiało mogą zastąpic móją wzrokową rozkosz przy buteleczce Fiji. Pierwsza ma bardzo podobny kształt, a kolejną można czytac.



Gazeta na opakowaniu wody, dlaczego nie:)



http://www.stylewater.pl/
Obie kosztują podobnie do innych wód typu "Nałeczowianka" i "Kropla Beskidu"


I największy zawód. Sok kokosowy.





Smakuje OKROPNIE. Jest tak słodki, że po prostu nie da się tego wypic. A kosztuje 7zł. Ugh.


A na kolację sushi :) < z prawego górnego rogu pozdrawia was mój pies >



Około 16zł, może nie smakuje jak świeżo zrobione w restauracji, ale zawsze to sushi i można się nacieszyc.

4 komentarze:

  1. sorbet kupiłam w Naturze ;-)

    ps. jestem ciekawa smaku tego napoju kokosowego, fajnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mogę się przekonać do sushi

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie pokaz fotke psiaka (całego)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to kokosowe jest paskudne, kupilam jak w stanach bylm i od razy wyrzucilam ;o

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...