poniedziałek, 23 stycznia 2012

O parafinie w kosmetykach chaotycznych słów kilka :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny filmik, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zaczęłaś nakręcać filmiki :) Poruszyłaś bardzo ciekawy temat! Ja ostatnio postanowiłam wyeliminować większość produktów, które mają w składzie parafinę. Zauważyłam, że niektóre powodują swędzenie skóry ciała (np oliwka do masażu Ziaja). Ale ciężko będzie znaleźć zamiennika np lotionu nawilżającego Clinique... Zwłaszcza, że należy on do moich absolutnych ulubieńców... Co zrobić?? :/
    A tak na marginesie to troszkę oczka mnie bolały przez tło w paski ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny filmik :)
    ja też uwielbiam Cetaphil i jest u mnie numerem jeden.

    OdpowiedzUsuń
  4. super filmik, naprawdę :) bardzo profesjonalnie do tego podchodzisz.
    a co do kosmetyków dla dzieci - nie jestem na 100% pewna, ale chyba kosmetyki dla dzieci z rossmanna (babydream?) nie mają w składzie parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zaczynasz przekazywać nam swoją kosmetyczną wiedzę ze studiów! Na którym roku kosmetologii jesteś? Może jakbyś miała czas to napisz post o tych studiach, jakie przedmioty tam masz, czego konkretnie się uczycie...

    No i przejrzałam Twoje ostatnie posty i wychodzi na to że nie jesteśmy tylko imienniczkami ale też nazwisko mamy te same! Ale zbieg okoliczności...

    OdpowiedzUsuń
  6. zachęciłaś mnie tym Cetaphilem, muszę wypróbować;) i ten olejek z rossmana, aż żałuje, że nie mam aktualnie dostępu do polskich sklepów:(
    z tego co mi wiadomo, parafina nie działa zbyt dobrze nawet na skórę dłoni czy stóp z racji tego, że dłuższe jej stosowanie doprowadza poprostu do przesuszenia skóry..

    Mogę dodać od siebie, z własnego doświadczenia, że olej ze słodkich migdałów również świetnie działa na nawilżenie skóry- stosuję na noc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik. Sama używam żelu Cetaphil, nie dowierzałam na początku czytając na innych blogach pochlebne recenzje,ale wkońcu się skusiłam i..... Naprawdę mogę go polecić, skóra jest po nim gładka,nie czuć ściągnięcia,naciągniecia skóry:)
    Mam problem z cerą, leczę się Izotekiem obecnie,więc strasznie muszę uważać na skład kremów... Ostatnio kupiłma sobie jakiś z Tołpy, nie doczytałam... W domu zauważyłam,że jesyt tam też parafina:/, więc stosuję go tylko troszeczkę rano.
    Chwalisz sobie te olejki z Rosmana?:) W taki razie mogę spróbować.

    Więcej takich info praktycznych,jak w tym filmiku pproszę:) Bardzo przydatne dla tych,którzy mają problematyczną cerę a chcą o nią zadbać:)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze staram się szukać kremów bez parafiny, a jezeli już to żeby była nieco dalej niż 2-3 miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sama zachwycam sie cetaphilem, ostatnio opisywalam go u siebie jako moje odkrycie 2011 roku! :)


    jezeli chodzi o parafine... ja odkrylam dawno ze mi ona nie sluzy. wycofalam juz dawno kosmetyki ktore ja maja, moje pory latwo sie zapychaja i teraz neuge wszystkie kremy ktore ja zawieraja. sa nie dla mnie i tyle!
    na prawde widze roznice!
    wiesz co mnie przeraza? ze kremy i fluidy do tlustej cery cery czesto zawieraja parafine...

    przepraszam za podanie linkow ale zajrzyj kiedy bedziesz miala czas do moich postow:
    http://la-vie-selon-marie.blogspot.com/2012/02/moje-odkrycie-roku-2011-cetaphil-md.html
    http://la-vie-selon-marie.blogspot.com/2012/02/zlamane-serce-ziaja-krem-bionawilzajacy.html

    masz jakos studentka kosmetologii wieksza wiedze ode mnie i jakbym popelnila jakiegos byka i sklamala z powodu niewiedzy to mnie popraw :)

    obserwuje i przesylam buziaki!


    ps. jestes z wroclawia? chyba tak, ja tez tu studiuje :)))


    bardzo fajnie sie Ciebie slucha

    OdpowiedzUsuń
  10. Cethapil super i balsam i emulsja zamist innych i macie spokój - nie trzeba nic innego. Pieniądze w portwelu i półka wolna od niepotrzebnych słoiczków. To perły dermatologi, każdej cerze polecam, kapka i pokryta cała twarz i szyja...Super produkt cena ok 34-40zł w aptekach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam dziś recenzję Cethapilu. Polecam go bardzo. To moje odkrycie roku. To dlatego odżywka z olejkiem macadamia Garnier cieszy się takim uznaniem wśród włosomaniaczek.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...