niedziela, 1 maja 2011

o wszystkim i o niczym

Piękny dzisiaj dzień :) Pod każdym względem.

Wypoczęłam przez te święta szalenie !




Mój chłopak stał się ogromnym fanem Piadiny i robi ją podobno jeszcze lepszą niż ja!






biorę udział w rozdaniu tu : KLIK
do wygrania mega nagrody :




i tu KLIK
do wygrania cienie MAC !!!



i tu KLIK
do wygrania wieeelkie zestawy:



a to moja nowa inspiracja :



W środę wracam do Wrocławia i jak dopadnę superpharm, naturę i maca(ambitny plan kupna cienia) po czytaniu waszych blogów, oglądaniu filmików i notowaniu skrzętnie wszystkiego to ... szkoda mi mojego portfela.

Udanej majówki kochani !

6 komentarzy:

  1. ahhh te energetyczne cudowne długie weekedny :))

    a paznokcie obłedne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne paznokcie ;) Jeśli będziesz brała udział w jakimś rozdaniu to możesz napisać że zobaczyłam to u mnie , jeśli chcesz ;}
    Ja Cię nie chcę spamować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze te wzorki na paznokciach:) Czekam na sprawozdanie z zakupów; bardzo lubię czytać takie notki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wzorki. A Piadia wyglada smakowicie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...