piątek, 6 lipca 2012

Wyprzedażowe łupy kosmetyczne.

Oto winowajcy, którzy zadecydowali o tym, że nie wzięłam udziału w akcji 'Przeżyc za 50zł w lipcu' Gdybym kupiła te rzeczy dzień wcześniej to myślę, że nie byłoby większego problemu, bo nie planuję kupowac już nic :) Ale że zakupy poczyniłam 1 lipca to wyszło jak wyszło.

Oto co sobie sprawiłam :

Micel z Eveline - około 10zł
Szampon z Alterry - około 7zł
Rimmel Match Perfection (ulubieniec !!! <3) - około 30zł


Douglasowe żele pod prysznic: jeden gratis =  po 7,50 zł  :)

I moje ulubione:

Balsam do skórek i paznokci - 15zł
Balsam do ust 'yes to carrots' - 10zł
Szminka, brązowawa, błyszcząca, sephorowska - 10zł

Wszystkiego z czasem będą recenzje :)

A wy szalecie na wyprzedażach ?

25 komentarzy:

  1. ojej, wszystkie te rzeczy są mi obce :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę nie chodzić na wyprzedaże, bo mnie jeszcze poniesie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie znam ani jednej rzeczy osobiście

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmel Match Perfection również mój obecnie ulubiony podkład:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie poniosła w ubraniach i akcesoriach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się ostatnio nad Rimmel Match Perfection, ale sama nie wiem :)
    intrygują mnie też Douglasowe żele pod prysznic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wakacje idealny ! pachnący i sprawdzający się przy nakładaniu palcami :)

      Usuń
    2. a jaki jest wybór kolorów ? :P

      Usuń
  7. Jutro się wybieram na wyprzedażowe łowy i już się boję, że i mnie poniesie ;/ Bardzo ciekawi mnie ten podkład, bo szukam czegoś na lato (oczywiście nie na takie upały jak teraz) :P

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym miesiącu się obłowiłam, ale nie na wyprzedażach, niestety... Sephorowe zakupy najlepsze, najbardziej zazdroszczę balsamu do skórek i paznokci, uwielbiam takie mazidła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, troszkę zaszalałaś, ja też już muszę się wybrać na małe zakupowe szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. te żele mają świetne opakowania!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten podklad :P
    a te zele mnie zaciekawily :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbowałabym balsam do skórek i paznokci i te żele, bo są fikuśne. Chociaż butle raczej mało poręczne pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad tymi żelami do kąpieli ale jak zwykle zostałam przy Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szykuję się na wyprzedaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tych żeli douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o ja! super muszę przejść się do sephory!

    OdpowiedzUsuń
  17. te micele z Eveline są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te micele z Eveline są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja niedługo będę szaleć, mam nadzieje że jeszcze zdążę ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. jutro właśnie zaszaleję i aż się boję :P bo w piątek jadę na wakacje i nie ukrywajmy, kaska przyda się i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...