sobota, 21 lipca 2012

Masaż bańką chińską - praktyki part II

W wolnych chwilach Agatka robiła mi antycellulitowe masaże bańską chińską. Jest to rewolucja w zabiegach zwalczających 'pomarańczową skórkę'. Jedyna wada tej metody to duży ból podczas jej wykonywania ! Ale przynosi spektakularne efekty w krótkim czasie !


"Podciśnienie, które wytwarza się w bańce przez usunięcie z niej powietrza, powoduje zassanie skóry i tkanek leżących pod bańką, wpływając na intensywne ich przekrwienie oraz wyraźną poprawę stanu mało elastycznej skóry.


Masaż ten pobudza krążenie krwi i płynów ustrojowych, pomaga pozbyć się zbędnych produktów przemiany materii oraz toksyn z organizmu.
W wyniku przyspieszenia przemiany materii następuje redukcja tkanki tłuszczowej. Ma nieocenioną moc w zastosowaniu w kuracji antycellulitowej lub jako drenaż limfatyczny.
Poza wyżej wymienionymi właściwościami masaż bańką doskonale relaksuje i uspokaja. Jest dobry dla osób zestresowanych, przemęczonych, prowadzących siedzący tryb życia oraz po wyczerpującym wysiłku fizycznym."

Tutaj moja dobra mina do złej gry. A raczej BOLĄCEJ gry !

Wskazania:
- walka z cellulitem
- obrzęki limfatyczne
- napięte i obolałe mięśnie
*Zabiegowi nie powinny poddawać się kobiety w ciąży, w okresie menstruacji oraz osoby mająceżylaki.
Masaż bańką chińską trwa ok. 15 - 30 minut, powinien być wykonywany seriach (10-12 zabiegów), z odstępami między kolejnymi zabiegami nie rzadziej niż 3 dni. Profilaktycznie jednak przynajmniej 1 raz w tygodniu. Powstałe po terapii wybroczyny wchłaniają się zwykle w ciągu kilku dni i nie stanowią przeciwwskazania do wykonywania kolejnych zabiegów.

Do zabiegów powinno się stosować oliwkę lub inne nawilżacze. Agata przyniosła ze sobą Ziaję.
Jeśli ktoś jest z Wrocka i chciałby nr do Agatki, żeby zafundować sobie takie zabiegi to chętnie podam :)

Stosowałyście tę metodę ? Co sądzicie ?

25 komentarzy:

  1. bardzo dużo o niej słyszałam :)
    chciałam się poddać jej ale okropnie boje się siniaków;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chętnie, ale niestety po ciąży pojawiły mi się naczynka na nogach i boję się ich powiększenia ;) Jednak słyszałam sporo dobrego o tej metodzie. ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja pierwsza w kolejce :D Bardzo chcę kiedyś się skusić na serię takich zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Andżelika, z tej strony Agata, jeżeli zabieg jest dobrze wykonany, to nie mają prawa powstać siniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym spróbowała, jednak mam za słabe naczynka :( Wiele dobrego czytałam na temat tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. więcej o podróżach plissssss :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz jestesmy przy zyczeniach to wiecej ootd pliss:P

      Usuń
  7. a czy taka banieczke mozna sobie kupic i samemu pomasowac uda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że można, sama mam taką w domu. ale lepiej o tym poczytać, żeby nie zrobić sobie krzywdy :)

      Usuń
    2. Mozna mozna wiele o tym slyszalam, kilka dziewczyn polecalo. Na allegro pewnie znajdziesz takie banki.

      Usuń
  8. Kupiłam kiedyś banki, jednak nigdy ich nie użyłam :P boje się bólu!

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi ciekawie :) mam takie pytanie, bo z racji tego że jesteś na kosmetologi może wiesz coś o naturalnych kosmetykach? ostatnio miałam okazję być na wykładzie o naturalnych kosmetykach i dowiedziałam się np. że zwykłym olejem takim jak mamy w kuchni albo jakimś kokosowym można sobie olejować włosy z bardzo dobrym skutkiem, albo dowiedziałam się jak zrobić własną pastę do zębów. Jeśli masz jakąś wiedzę na ten temat to fajnie jakbyś się z nami nią podzieliła, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie ciekawi ile mniej więcej wynosi koszt całej serii takich zabiegów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bańki , kupiłam je w zwykłej aptece za 25zl .
    Są rewelacyjne , masuje sie nimi co drugi dzien i zaden krem nie dokonał tego co banki , nie dosyc ze skóra zrobiła sie super jedrna to cellulit znacznie sie zmniejszył .

    Polecam kazdemu , mały koszt a wiele przyjemnosci.
    Wystarcza checi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A może dodałabyś foto ze swoim chłopakiem:) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. A może dodałabyś foto ze swoim chłopakiem?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a na pękające naczynka jest przeciwwskazanie? troszkę od gorącej wody mi na udach popękały i boję się, że więcej popęka, a chciałabym bardzo tego masażu spróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatka siemaaa!!! :DDD
    Pozdrowienia od Kamci z kk! :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie korzystałam z takiego masażu :) ale czytałam, że regularne zabiegi mogą bardzo pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam baniek od 3 lat i dla mnie nie ma nic lepszego! sama robię sobie taki masaż za 1 razem w 2 mies pozbyłam się praktycznie całego cellulitu takiego widocznego :) teraz robię raz na jakiś czas, a w okresie wiosennym serię po 20 masaży :) na początku boli i to mocno, siniaki też się pokazują ale teraz mogę przyssać bańkę na maxa i żadnego bólu nie odczuwam :) dodatkowo skóra staje się jędrniejsza a tym samym pośladki w górę hehe

    carmustinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też używam baniek chińskich już od ponad 2 lat,w końcu nic tak kojąco nie wpływa na nas po pracy jak masaż. Wrocław mógłby mieć lepsza ofertę jeżeli chodzi o salony masażu, nie znalazłem oferty np. na masaż lomi lomi

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja polecam zamiast chińskich zwykłe-szklane. Mają pompkę którą się reguluje zassanie przez co masaże nie są tak bolesne;) oczywiście jeśli zassa się mniej to na efekt poczeka się dłużej, nie mniej warto się poddać takiemu masażowi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochane mam pytanko jak robicie masaż?
    spodob 1 *raz przyssana banke pzresówacxie gora dół bez odrywania jej od skory
    czy
    sposob 2*przykłądam banke na dole przesówam w gore odrywam i znow przystawiam na dole .....?????

    prosze o odp:))))))))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...