poniedziałek, 28 listopada 2011

Konkurs kucharzy

Ostatnio w Pasażu Grunwaldzkim był raj dla oka i nosa. 8 kucharzy zmierzyło się w boju o najsmaczniejsze potrawy. I co było najpozytywniejsze - imprezę prowadziła Izabela Kapiasova "Aldonka" z Przepisu na życie. Uwielbiam ją !











I ja też sobie zrobiłam kurczaczka, aaaaco!




A wczoraj byłam drugi raz na listach do M.
No jeszcze bardziej się śmiałam i jeszcze bardziej płakałam niż za pierwszym razem.
W ogóle bardzo pozytywny dzień miałam. Najpierw z rodzicami pyszności w Starbucksie, naprawdę polecam pierniczkową latte ! Później to kino, ubieranie mojej małej choineczki w pokoju studenckim. Ubrałam też moje łóżko w lampki choinkowe. Jutro jakoś zrobię wam zdjęcie, jest przeurokliwie :)
I caluteńki dzień mam wkrętę w piosenkę z listów do M.



MEGA POZYTYWNA i rozczulająca !!!! Ależ mi świątecznie.

3 komentarze:

  1. No weź noo! Nie znęcaj się nade mną i pokazuj takich smakowitych zdjęć ;D U mnie północ dochodzi. Nie mogę jeść o tej porze ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że ta dziewczyna ma TAKI głos! a piosenka świetna, muszę się wybrać na ten film i porządnie nastroić na święta. choinki i światełka od połowy listopada jakoś średnio mi pasują...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...