niedziela, 6 stycznia 2013

MAGNETYCZNE PŁATKI OCZYSZCZAJĄCE NA NOS

Często pytacie mnie o to, gdzie dostać maseczkę na nos z The Face Shop, o której mówiłam w tym filmiku:


Kiedyś zawsze była dostępna na allegro, teraz wiem, że jest coraz gorzej, chociaż czasem można ją jeszcze tam upolować  Znalazłam tańszą alternatywę dla tej maseczki i co najważniejsze łatwiej dostępną. Plastry magnetyczne REVITALE. Ich cena to około 2zł za sztukę.


Plastry nakładamy na oczyszczony wcześniej, zwilżony nosek. Pozostawiamy na około 15 minut. Plastry stosujemy mniej więcej 2 razy w tygodniu, nie przekraczając 3 razy. Wg mnie plastry pomagają przy oczyszczaniu, na pewno nie 'wyssają' tego co złe, ale wygładzają nosek i zaskórniki stają się dużo mniej widoczne :)


Więcej na temat ich działania i aplikacji mówię w tym filmiku:


Pozdrawiam cieplutko, M.

13 komentarzy:

  1. Ale jak to... Magnetyczne? O.O To chyba tylko chwyt marketingowy, czy się mylę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik obejrzę jutro;) Ja szukam czegoś dla mojego R;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno sobie sprawie na ten mój nieszczęsny nos :/
    Kochana a polecasz coś na pozbycie sie tych wszystkich syfow do codziennej pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam filmik ale nie wiem w którym miejscu mówisz o maseczce (?) Ja własnie byłam w The Face Shop i kupiłam kilka maseczek, u mnie kosztują po $2. Na razie uzylam jedną, jakas z ginseng która miała zrobić ze twarz bedzie bardziej promienna, itd. Mam jeszcze z witaminą C, kwasem hialuronowym, i z perłą. Pierwszy raz robiłam zakupy w The Face Shop ale podoba mi sie ten sklep. Jestem ciekawa o jakiej maseczce mówisz bo widocznie przegapilam w filmiku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i ja też się zastanawiam o co z tym filmikiem chodzi?! :P Może Monika nam powie? :D

      Usuń
  5. ta maseczka jest na allegro ale chyba zmienili opakowanie, sama się na nią czaję właśnie po jednym z Twoich filmików. A do plastrów tego typu mam mieszane uczucia. Miałam kiedyś takie z beauty formula i nic mi nie dały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie TAK! Też sprawdzałam na allegro i jest właśnie zmienione opakowanie. Ale później zajrzałam też na eBay! i kurczę jest również dostępna ta maseczka i jest ona znacznie tańsza!! Zamówiłam ją sobie :D kosztuje niecałe 3funty :) zobaczymy jak się sprawdzi.

      Usuń
    2. dodam że cena na allegro to ok 30 zł. 3f w luźnym przeliczeniu to ok 15zł :) O połowe tańsza.

      Usuń
  6. musze wyprobować te plastry... moj nos wygląda fatalnie wiec może mi pomogą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też oblizuje usta jak mówie,hih !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...