sobota, 5 stycznia 2013

NATKA PIETRUSZKI NA PIĘKNE WŁOSY

Jeśli nie słyszałyście jeszcze o tym małym cudotwórcy, to z chęcią go wam przedstawiam! Sok z natki pietruszki i jabłek. Najlepiej kiedy mamy w domu sokowirówkę. Ja takowej nie posiadam więc roztrzaskuję wszystko w blenderze. Czuć kawałki pietruszki, ale zupełnie mi to nie przeszkadza, ponieważ uwielbiam jej smak :) Świeżą pietruszkę myjemy, następnie osuszamy, odkrawamy twarde łodyżki i miksujemy.



Często do smaku dodaję jeszcze sok z malin mojej mamy. Sprawia on też, że nasza papka nie jest aż tak gęsta. Jeśli wolimy bardziej płynną wersję dodajemy 1/2l wody i sok z jednej cytryny. Jeśli przez gardło nie chcą nam przejść kawałki pietruszki a nasz soczek jest dosyć płynny możemy przelać wszystko przez sito. Ja jednak proponuję nie marnować ani kawałka pietruszki (często miksuję razem z łodyżkami). Kiedy stwierdzimy, że jednak wolelibyśmy to posłodzić - dodajemy łyżeczkę miodu :)


Taki soczek powoduje, że nasze włosy rosną dużo szybciej i są zdrowe i mocne. Świetny pomocnik dla dziewczyn, które są w trakcie zapuszczania swoich włosów :)

Co jeszcze daje nam pietruszka? :

"Natka pietruszki - tradycyjny dodatek do zup, sałatek i sosów, oprócz walorów smakowych ma także inne zalety.Bogata w witaminę C i karoten natka pietruszki urasta do rangi swoistego eliksiru zdrowia i urody. Dlaczego warto ją spożywać? Sok z natki pietruszki pomaga w walce z cellulitem, poprawia trawienie, czyści krew, reguluje nadmierną fermentację w zołądku i jelitach. Roztarte w palcach listki pietruszki błyskawicznie łagodzą tez ukąszenia owadów."

Tutaj znalazłam też przepis na youtubie do przygotowania typowego soku.



A tutaj komentarz, który jedna z moich widzek dodała pod filmikiem o poświątecznym detoksie :

Któraś z was próbowała? Jak wasze efekty? :)

33 komentarze:

  1. próbowałam, ale nie mogłam się przemóc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pije od niedawna ,fakt smak nie specjalnie dobry ,ale jak dodasz kiwi bedzie rewelacyjjny..Robie z peczka natki ,1 jablka,2 kiwi I wody,lub natka ,jabko ,cytryna I pol avokado

      Usuń
  2. Ja nie nawidzę pietruszki niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  3. o bede musiala kiedys wyprobowac, ale przeraza mnie smak tego specyfiku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam już o tym;D podobno super działa;d

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście uwielbiam pietruszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pisałam ci nie kupuj pietruszki w tej porze roku ona nic w sobie nie ma teraz jest sprowadzana z włoch !! nie ma juz polskiej natki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, ostatnio pytałaś o czym chciałybyśmy usłyszeć w Twoim videoblogu.
    Może zrecenzjowałabyś kosmetyki które kupiłaś/dostałaś w listopadzie/grudniu? Wtedy się nimi zachwycałaś,a ja chciałabym wiedzieć co o nich sądzisz po przetestowaniu ich. Nie wiem,czy sobie niektórych nie kupić,a już nie raz było tak,że najpierw coś zachwalałaś przy kupnie,a później po dwóch miesiącach stwierdzałaś,że to było słabe,ale zapach miało fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, a właśnie napisałam post z moim planem pielęgnacji włosów ;p
    kurcze, spróbowałabym ale nie wiem czy mi będzie smakowało :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koktajle owocowo-pietruszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tym :D
    ja chyba nie lubie pietruszki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś zrobiłam i trochę się z nim męczyłam, ale zrobię drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak samo uwielbiam natke pietruszki i sie zastanawiam jak zrobić ten sok bez cytryny i jabłka - uczulenie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pietruszka zdrowa rzecz tylko szkoda, że nie lubię jej smaku ani zapachu. Mam nadzieję, że uda mi się przemóc i zacząć pić taki soczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam pietrusze wiec sok wchodzi do mojego jadłospisu .

    OdpowiedzUsuń
  15. hej hej! jem strasznie duzo pietruszki (jeden pęczek dziennie od rana) wlasni w takim szejku: z owocami typu jablko gruszka, banan, pomarancze, kielki, sok aloesowy. Dobrze sie miesza z mlekiem sojowym :)

    Ale.. mam takie pytanko. gdzies tam slyszalam ze nie mozna jesc za duzo takiej pietruszki, bo gromadza sie w organizmie jakies tam alkaloidy. czy to prawda? pytam.. bo przypuszczam, ze masz o niebo wieksza wiedze o chemii niz ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba muszę w końcu spróbować, nie mam sokowirówki, ale skoro piszesz, że można i blenderem....Spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piję od ponad 2 mc. Nie dość, że pyszne to i włosy rosną jak szalone :D Ja miksuję w blenderze jabłko (tylko ze skórką! tam jest najwięcej witamin), pomarańczę, pęczek natki, pół szklanki wody i łyżkę lnu (w ziarenkach).

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zrobiłam ten koktajl. Ogołnie jakiś czas temu naszła mnie ochota na drastyczne cięcie włosów- miałam jakieś 10 cm dłuższe od Twoich i przyszedł mi taki głupi pomysł do głowy żeby wypróbować krótką fryzurę. Niestety eksperyment był wybitnie nieudany i teraz czekam z utęsknieniem żeby wrócić do dawnej długości :( No i pojawił się ten wpis :D na początku stwierdziłam, że smak będzie hmm... powiedzmy, że specyficzny - ja wzięłam jedno jabłko, pół pęczka pietruszki, dwie tabletki słodzika i troszkę wody i o dziwo mi smakowało, było czuć pietruszkę ale nie tak jak jabłko :D Mam zamiar pić to co 2 dni i zobaczyć co z tego wyjdzie :D Aaaa no i trzeba dodać, że ten "shake" jest całkiem sycący - z powodzeniem może robić za deser albo drugie śniadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny przepis , w najbliższym czasie zamierzam zacząć go pić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm nigdy nie próbowałam ale jestem ciekawa takiego połączenia smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  21. soczek przepyszny :) ja zrobiłam według przepisu z filmiku i jest naprawdę dobry. polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. ka chciałabym zobaczyć filmik o kremach bb. Właśnie przymierzam się do zakupu i chciałabym wiedzieć cz naprawdę jest lepszy od zwykłego podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  24. z seriali to "Chirurdzy, Pamietniki wampirów". Ja chciałabym filmik o wybielaniu zębów domowymi sposobami i tymi profesjonalnymi i o żelach do twarzy np. clean&clear, nivea, garnier - sonda. prosze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie wczoraj zrobiłam pierwszy sok, pycha;) dziwne, ze dopiero teraz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, jutro spróbuję z tą paskudną pietruszką... Muszę się poświęcać dla zdrowia i urody:) ale nie wiedziałam, że aż tak...

    OdpowiedzUsuń
  27. zaraz biegnę do kuchni robic ten soczek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym jeszcze dodała, że natka pietruszki w połączeniu z chlebem razowym świetnie zwalcza zapach czosnku. Ponadto duża ilość witaminy C świetnie chroni przed przeziębieniem:) Też uwielbiam pietruszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pietruszka jest mniam. Lubię na kanapkę polecam z pomidorem czy szynką.

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja tak kocham pietruszkę, że jak jest w domu to jem ją na surowo xd uwielbiam jej smak, więc dla mnie taki soczek to czysta przyjemność :) zaczęłam pić tą miksturkę od wczoraj i mam nadzieję, że coś mi urosną te moje krótkie włoski :( łykam do tego humavit N, bo tam są witaminy z grupy B, a gdzie węjdę, to czytam, że takie właśnie są potrzebne, by wychodować fajne włosy ;P i kupiłam sobie olej musztardowy - z gorczycy.. Wysmarowałam sobie tym całe włoski i siedziałam jakieś 1,5h :-) jak się to nakłada, to okropnie wali musztardą, fuj, fujjj :/ ale po umyciu szamponem nic nie czuć <3 dodam, że włosy po takim oleju są naprawdę lepsze, już po pierwszym użyciu ! ;o ale przed każdym wątpliwym użyciem czegokolwiek, co jest w internecie zawsze czytam mnóstwo komentarzy i opini specjalistów (jeśli takie są), no i w jakich proporcjach wszystkiego użyć ;) jestem strasznie wyczulona na punkcie moich włosów, chciałabym, żeby mi w końcu urosły, bo po zrobieniu ombre strasznie się pokruszyły ;<

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...