niedziela, 20 stycznia 2013

Przerwa

Heeeeej!
Jeszcze przez jakiś czas nic się tutaj nie będzie działo. Sesja mnie zassała.
Ale już za jakieś 2 tygodnie szykuję się duuużo recenzji i przepisów.

Póki co możecie mi tu w komentarzach pisać:
1. Przykłady postów i filmików, które chcielibyście zobaczyć.
2. Muzykę, którą słuchacie kiedy się uczycie.
3. Książki, które polecacie - mam ochotę czytac czytaac czytaaac zaraz po sesji!
4. Seriale, które oglądacie i dla których warto stracić czas (będę miała motywację, żeby jak najszybciej pozdawać egzaminy ;) )



Pozdrawiam i do napisania!
M.

71 komentarzy:

  1. Seriale: Sherlock Holmes (ten BBC) i Elementary (to też Sherlock, ale hamerykański), do tego Doctor Who, ale potrzeba na niego duuuużo czasu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłej nauki i zadania egzaminów oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sesja w połowie przyszłego tyg się zaczyna a teraz zeróweczki i koła... ;/
    Też się motywuję że jak pozdaje to będę robić i to i tamto...
    A co do seriali, to ja ost (mądra jestem nie ma co, przed sesja oglądać serial...;/) wpadłam na 'Pretty Little Liars' i muszę przyznać że całkiem niezły... Bo w księgarniach książki widziałam i później zobaczyłam że i serial jest więc coś musi w tym być... Kilka pierwszych odcinków obejrzałam, ale chyba poszukam książek w bibliotekach a później serial...
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  5. sesja to podstawa ;) ja mam wszystko za sobą ! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię oglądać "Nad rozlewiskiem" mimo że to "tasiemiec" taki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na sesji! Ja już jestem przy końcówce został mi jeszcze egzamin ze SPA i kosmetologia ;/ z seriali mogę polecić ten który mnie pochłonął- Once upon a time, z książek Cień Wiatru Carlosa Ruiza Zafona i Nigdziebądź Neila Gaimana z muzyki ostatnio Akua Naru http://www.youtube.com/watch?v=fZoMzWraS_c a w twoim wydaniu obejrzałabym wszystko

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na sesji. Jeśli chodzi o serial polecam Zemstę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ukochany serial to Desperate Housewives!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łączę się w sesyjnym bólu!!! :) jest to moja ostatnia sesja zimowa, potem tylko letnia i będę tęsknić:(( Najlepszy seria ever "Sons of Anarchy" ja czekam z niecierpliwością na kolejny sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Tuesdays with Morrie" Mitch Albom. Książka o której się nie zapomina i do której się wraca. Polecam. Lektura na jednej wieczór, ale pozostająca w sercu na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze ze ja jeszcze nie mam takich problemow;)
    Zycze powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniko czytałaś " 50 twarzy greya " ?? Ja zastanawiam się nad kupnem polecasz ją ????
    A filmik może nagrasz o ulubionych książkach ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na mojego bloga w poszukiwaniu inspiracji czytelniczo-kinowych. http://czytamwiecjestem.blogspot.fr/
    Jeśli chodzi o seriale to kocham Scrubs'ów (Hoży doktorzy). Stare, ale jare! Doprowadzają mnie do łez. Powodzenia w sesji!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. fajne bylybybfilmiki takie jak o lakierach do paznokci tylko z roznymi grupami produktow
    2. z takiej neutralnej muzyki, ktora moze spokojnie isc podczas nauki to polecam mazzy star i madrugada
    3. tutaj ciezej cos polecic bo zalezy co cie interesuje, z ogolniejszych ksiazek ktore czyta sie jednym tchem i daja motywacje to np. 'podroznik WC' cejrowskiego, 'byle dalej w 888dni dookola swiata' (nie pamiem kto napisal)
    4. z seriali polecam 'The 70's show' jesli nie widzialas
    Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia z sesją! jest jak ból brzucha-kiedyś minie ;P
    z seriali polecam dextera i przebłysk jutra
    :)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  17. SESJO-ODEJDŹ!
    okropna sesja która robi z nas ZOMBIE ;D więc potem trzeba się długo regenerować i odstresowywać najlepiej leniwymi wieczorami, porankami i popołudniami ;D
    polecam jak wyżej Słodkie kłamstewka, plotkarę, pamiętniki wampirów to jedyne seriale które mnie wciągają ;)
    a książka? Piękni i przeklęci (ang. The Beautiful and Damned) – powieść Francisa S. Fitzgeralda

    Powodzenia na egzaminach ;) samych 5 ewentualnie 4.5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdawaj szybko egzaminy by obejrzeć "Girls" i "New Girl". Moim zdaniem 2 najlepsze seriale! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam książki Tess Geritsen, wszystkie są świetne :)"ogród kości" jest trochę inny, ja od niego zaczynałam i to on wzbudził we mnie sympatię do autorki :D
    możesz nakręcić filmik o podkładach, jak wybierać, o ich szkodliwościach itp... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi naszczęście zostały jeszcze 3 egzaminy, może nawet 2 :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. filmik o lakierach był świetny! więcej, więcej, więcej tego typu!!
    Polecam przeczytanie sherlocka holmesa i dzieci z dworca ZOO :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muzyka przy której sie ucze to Bonobo - bardzo dobry chillout, Antimatter, Hol Baumann, Stendeck. Z seriali to gorąco polecam Breaking Bad i How to Make in America. Może coś Ci przypadnie do gustu :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka Fashion Babylon, Serial Przyjaciółki-Polsat ;)A filmik chętnie obejrzę o makijażowych ulubieńcach ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj kochana:) też jestem własnie zjadana przez sesję:P coś strasznego:/ łącze się z Tobą w bólu... :D.

    - Polecam serial "90210" - mnie tak wciągnął, że masakra :D czekam tylko zawsze na nowy odcinek:P. Natknęłam się tez na serial "El barco" podobno ciekawy, więc po sesji pewnie zacznę oglądać:).

    - na mnie na półce czeka Grey - jak tylko skończy się sesja zabieram się za czytanie :)


    Pozdrawiam ciepło Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam pytanie z innej beczki,jak używasz tej maski do włosów z Mythos? Na ile minut ją się nakłada i czy się spłukuje, czy może bez spłukiwania? Mam sample tej maski i nie wiem jak ją zastosować.
    Powodzenia w sesji i pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  26. No to ja polecam "pretty little liars". moze wydawac sie ze jest to serial dla nastolatek ale mnie i moje starsze siostry kompletnie wciągnął !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo polecam serial American Horror Story

    OdpowiedzUsuń
  28. Seriale: The vampire diaries, suits (świetny, po prostu mega serial!), breaking bad również ciekawy :)
    Książki: 3 części Igrzysk Śmierci, Rok 1984, Chłopiec z latawcem.

    Powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też sesja ehhh..
    Wciągnęłam w ten serial już 10 osób i również go wychwalają, ja go kocham, kocham niemiłosiernie! Nawet mam książeczkę z cytatami - Chirurdzy, wielka miłość. Polecam,
    Co do książki, to "lolita" "zrób mi jakąś krzywdę"

    Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli jeszcze nie oglądałaś serialu "gra o tron" to po sesji szybko nadrób zaległości bo jest świetny a niedługo zacznie się trzeci sezon;)(ale jak znam życie to pewnie już oglądałaś;) z książek polecić mogę "bubę" do której właśnie wróciłam po latach (w sesji zwykle chwytam za jakąś lekką książkę żeby nie zwariować;D) i nadal mnie bawi, jest przeurocza:) buba, nie sesja, oczywiście;) polecam też "dom duchów" allende, muszę bo to moja ulubiona książka, no, może jedna z ulubionych...
    A tak poza tym to ciekawi mnie czy próbowałaś już może makijażu mineralnego, jest bardzo dobry dla cery bo to sama natura, a podkład mineralny też można szybko nałożyć pędzlem;) tu mogę ci polecić minerałki, których sama już używałam, czyli everyday minerals, lily lolo, albo nasze polskie pixie;) są dostępne w internetowych sklepach, zwylke można kupić próbki i jest mnóstwo odcieni (ja osobiście lubie je oglądać, to chyba już zboczenie;D), a oprócz podkładów są też korektory, róże, bronzery, pudry, rozświetlacze, cienie i ogólnie zwariować można;) troche przydługi ten offtop, ale może go przeczytasz;)
    n.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio mam wielki problem z elektryzującymi się włosami, byłabyś w stanie polecić coś na tę przypadłość? Pracuję w sklepie odzieżowym i nie dość, że klimatyzacja chodzi non stop to jeszcze dotykanie ciuchów powoduje jakieś wyładowania elektrostatyczne. Jedyne co mi pomaga to spięcie włosów. Poradź coś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posmaruj ręce kremem do rąk i 'wklep' go we włosy ;) powinno pomóc

      Usuń
  32. Nie książka
    Nie serial
    Ale coś co MOŻE Ciebie zainteresować :P
    Zapraszam
    http://stylowokarmelowo.blogspot.co.uk/2013/01/dr-organic.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Wczoraj po południu znajoma podesłała mi linka do Twojego bloga i kanału na Youtube. Dziewczyno, ja do 3 w nocy oglądałam Twoje filmiki! Nagrywasz je fantastycznie, zarażasz optymizmem! Sama od jakiegoś czasu zastanawiam się czy nie zacząć nagrywać i Ty co raz bardziej mnie do tego nakręcasz :D

    Zostaję na dłużej, jeśli pozwolisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej. Bardzo lubię Twoje filmiki:-) Przekazujesz mega pozytywną energię i poruszasz bardzo ciekawe tematy. Cieszę się niesamowicie, że trafiłam na Twój kanał i bloga i na pewno zostanę z nimi aż do samego końca:-)
    Jeśli natomiast chodzi o ciekawą książkę i film to polecam "Atlas chmur" zarówno w wersji papierowej jak i filmowej. Jest to literatura zaliczana do ambitniejszych ale na prawdę warto się w nią zagłębić. Jeśli natomiast wolisz coś lżejszego to polecam "Fanaberie" Jolanty Wrońskiej. Niesamowicie kobieca i dowcipnie napisana książka. Pozdrawiam Cię serdecznie... i więcej filmików:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zyczę powodzenia w sesji:) rownież przez to przechodze.
    Pozdrawiam cieplutko N.

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej ;) Już bardzo długo jestem nabierząco z Twoimi filmikami i postami. Uwielbiam tą pozytywną energię jaka od Ciebie emanuje. Jeśli o książkę chodzi...z tego co przychodzi mi teraz do głowy..."Norwegian Wood" Murakamiego...Seria ze znanym wszechobecnie Grayem, całkiem przyjemna i lekka lektura. W kwestii seriali...ja osoboście uwielbiam Grę o tron, może Tobie też przypadnie do gustu ;) Pozdrawiam. Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W Ameryce jest szał teraz na serial pt."Girls", wiec i Tobie go polecam. Mi osobiście się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Serialomaniaczka poleca:
    "Mentalista"
    "Jak poznałem waszą matkę"
    "Teoria wielkiego podrywu"
    "Dwie spłukane dziewczyny"
    "Głowa rodziny"
    "Hart of Dixie"
    "Dziewczyny"
    "Pamiętniki Carrie"
    "Tancerki"
    Jezu człowiek jest niewolnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  39. polecam książkę "Pięćdziesiąt twarzy Greya" :) wciąga na maxaaaaa ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bym prosiła filmik o Twoich perfumach, zarówno o tych, których używasz jak i o Twoich ulubionych czy wymarzonych zapachach :) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  41. http://www.youtube.com/watch?v=-qZWl0oyWBc

    Mój hit sesyjny :D

    Pzdr ;) E.

    OdpowiedzUsuń
  42. Egzaminu zaliczone,a Ciebie dalej nie ma;p

    OdpowiedzUsuń
  43. BARDZO CHCIAŁABYM ZOBACZYĆ FILMIK O TWOIM KIERUNKU STUDIÓW I OGÓLNIE O TYCH STUDIACH, JAK WYGLĄDAJĄ ZAJĘCIA, JAKIE PERSPEKTYWY NA PRZYSZŁOŚĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pretty Little Liasr to serial godny polecenia ;)).

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem dlaczego, ale dopiero teraz się natknęłam na Twojego bloga i kanał na yt. Blog super, filmiki również rewelacyjne.

    Ja bym z chęcią obejrzała filmik na temat Twoich studiów. Studiujesz na AWF czy na uczelni prywatnej? Pytam gdyż mnie czeka dopiero matura. Kierunek juz wybrałam. Pozostaje pytanie - gdzie.

    Z książek polecam Ci 'Klinikę Śmierci' Cobena, jeśli jeszcze nie czytałaś. Ja własnie skończyłam, mega wciągająca.

    Pozdrawiam i życzę zdania wsztstkich egzaminów! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Polecam Ci serial 'The big bang theory' Napewno Cię wciągnie :DD A co do ksiązek to' Marcowe fiołki', 'Bez mojej zgody' , 'P.S Kocham Cię'
    Mogłabyś zrobić filmik o miejscach ( We Wrocławiu), gdzie warto pójść. Sama jestem stąd i może w którymś miejscu nie byłam, a chętnie chciałabym go odwiedzić;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Podczas nauki uwielbiam słuchać soundtracka z filmu... Amelia :D Nie odciągają mnie od nauki słowa w muzyce, a w kompletnej ciszy uczyć się nie lubię :)
    Seriale? Pogoda na miłość (One Tree Hill) i Życie na fali (THE O.C.) uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdecydowanie cała płyta Brodki "Granda"! Jest wspaniała, ale do nauki raczej nie motywuje.. :D pozdrawiam!
    http://www.youtube.com/watch?v=YJeZ5KiDapo

    OdpowiedzUsuń
  49. http://kwejk.pl/obrazek/1644733 ja tak mam jutro:D mam nadzieję, że pójdzie mi tak lajtowo jak u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. trzymam kciuki jeśli chodzi o detoks :P
    świetny blog ! będzie mi bardzo miło jeśli mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  51. MUZYKA:
    1) Podczas nauki słucham Letters from silence - byłam na koncercie, chłopcy sa mega! :D

    SERIAL:
    1) Uczę się hiszpańskiego sama i do tego pomagają mi telenowele meksykańskie i to nie z takim dialogiem "Antonia, por que?!" tylko z lekką akcją :) :D
    - Por ella soy Eva
    - La que no podria amar - Zakazane uczucie
    - Donde esta Elisa? - Gdzie jest Elisa [akcja :D ]

    KSIĄŻKIA:
    1) Aktualnie do motywacji używam: Arabska żona [2 - Arabska córka, 3 - Arabska krew]
    2) Ogród marzeń - mega
    3) Iwona czy Agnieszka? - akcja toczy się w moim rodzinnym mieście, Białymstoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. + muzyka - FISMOLL :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Filmiki:
    -korektory pod oczy!!! :D
    -preparaty na wypryski
    -zabiegi w salonie kosmetycznym
    -haul
    -ulubieńcy (wszelacy :D )

    Książka:
    "Houston, mamy problem" Katarzyna Grochola,

    OdpowiedzUsuń
  54. A MOŻE FILMIK Z POMYSŁAMI NA PREZENT WALENTYNKOWY DLA CHŁOPAKA?

    OdpowiedzUsuń
  55. Mad Men z seriali - akademia marketingu :)
    Muzyka - Peter, Bjorn and John :)
    Pozdrawiam, niedawno odkryłam Twój blog i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Od Ciebie wszystkie filmiki chce się oglądać, więc ja osobiście nie mam specjalnych zachcianek. :)
    2. Ja osobiście bardzo lubię posłuchać sobie Muse do nauki.
    3. Jeżeli lubisz młodzieżową fantastykę to polecam Ci serię książek 'Błękitnokrwiści' Melissy De La Cruz.
    4. Uwielbiam Chirurgów (Grey's Anatomy). Poza tym Mentalista (The Mentalist) też jest warty polecenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Orientujesz się może, czy sklep w Wieluniu z jankee candle został gdzieś przeniesiony ? Bo nie ma go na ul Sieradzkiej.

    OdpowiedzUsuń
  58. Na ostatnim filmiku pokazywałaś olejek arganowy, gdzie go można dostać? A filimi są super ;D i jeszcze jedno pytanie, potrzebuje jakiś krem do cery suchej, polecasz coś?

    OdpowiedzUsuń
  59. kurcze kochana zdradź co Ty robisz, że masz taką nieskazitelną twarz! mi ostatnio coś się stało z cerą nie mam pojęcia dlaczego buzia zrobiła mi się sucha(widać odstające skórki na brodzie):( i wyszła tzw. 'kaszka'(na policzkach) juz po prostu nie wiem co mam robić nawilżam twarz i natłuszczam jak mogę i zero efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  60. oj ta sesja... makabra! :) powodzenia życzę! swoją na szczęście już pokonałam.
    Książki warte polecenia - jesli lubisz mieszankę kryminału, sensacji i zagadek to polecam wszystkie książki Harlana Cobena i Pana, który się nazywał Jeffery Deaver (nie do końca jestem pewna czy można kupić w Polsce).
    Seriale? Na pewno Chirurdzy!! :) Zupełne przeciwieństwo Ostrego Dyżuru, owszem, jest dużo o medycynie, ale zdecydowanie więcej wątków międzyludzkich i zawsze śmieję się do łez! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: http://sunshinenaska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  61. Z książek polecam Ci "Trzy metry nad niebem"i "Tylko Ciebie chcę", obydwie zostały też zekranizowane(wersje hiszpańskie są najlepsze ;P ), ale uważam,że książki są lepsze chociaż filmy też mnie urzekły ;)
    Poza tym, wszystko napisane przez Cobena, super się czyta,świetne historie i naprawdę warto poświęcić czas na ich przeczytanie ;)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  62. Ile płacisz za studia? Interesuje mnie ten kierunek i chciałabym się dowiedzieć, jakie czekają mnie koszta.

    OdpowiedzUsuń
  63. Niedawno znalazłam twojego bloga, po tym jak założyłam (niedawno) swojego i szukałam jakiejś inspiracji, no więc boom :) Pozwoliłam sobie na podstawie twojego filmiku o skaldach kosmetyków utworzyć "ściągawkę zakupową" z niechcianymi składnikami.

    Filmiki są genialne także obejrzę każdy :)
    Muza: The boxer rebellion, Mates of state, Alicia Keys, Red Hot Chilli peppers i inne :)
    Książki: ja uwielbiam literaturę brytyjską więc wszystkie książki Jane Austen,ale także Jane Eyre, Ostatni Mohikanin
    Seriale: nie oglądam, ale polecam filmy: Zgon na pogrzebie, Stare Wygi, Atlas Chmur (podobno książka świetna), Księga Ocalenia...i...mógłbym w nieskończoność wymieniać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Super blog : ) Obserwujemy ? : )
    Ja twój b. lubię ; *
    Wpadniesz do mnie na konkurs ? http://zatrzymactechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej Monika! ;)
    Czytałam Cię od pumasi po ensepeunse, nie miałam pojęcia, że przeniosłaś się na blogspot z blogiem lifestyle'owym ;)
    Będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. z seriali gorąco polecam: Chirurdzy i Pretty Little Liars :)

    OdpowiedzUsuń
  67. oj długo Cię nie ma czekamy niecierpliwie!
    jeśli lubisz kryminały to polecam Simona Becketta, zwlaszcza Chemie śmierci (thriller medyczny) i dalszą część Zapisane w kościach. z klasyki polecam Dostojoweskiego i Tołstoja jeśli lubisz rosyjską literaturę.
    a co do filmików chciałabym zobaczyć update Twojej kolekcji pędzli do makijażu, dobre produkty za +/- 10zł, przepisy bo już nie raz korzystałam i wychodziło super (zwłaszcza krewetki z cukiną w sosie teryaki) i oczywiście w miarę możliwości haule!

    pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję, że sesja zdana :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...