sobota, 23 kwietnia 2011

w kolorze nieba

W przerwie świątecznej krzątaniny - miłosc do niebieskiego:


Ktoś pytał o lakier, a więc jest to Bell, Fashion colour. "Trwały hypoalegriczny lakier do paznokci. Nie zawiera toluenu i formaldehydu"


I tu mega pozytywne zaskoczenie - JEST ŚWIETNY. Nigdy nie ufałam tej firmie, a nie wiem czy nie jest przypadkiem lepszy niż inglot. Świetnie się nim maluje, wystarczą dwa pociągnięcia. Kolor jest śliczny, jednolity. I TRWAŁOSC - to juz 5 dzień i nie ma ANI JEDNEGO odprysku, szok.

kolor: 316


Do makijażu użyłam bazy z babora (opisana w pierwszej notce na tym blogu), kredki ASTOR w kolorze 087 PACIFIC SHIMMER (którą skrzętnie rozmazałam i przekształciłam w cień), waniliowego cienia do powiek MARY KAY (o paletce w następnej notce), eyelinera z Loreala i czarnej kredki GOSH.




Pozdrawiam i idę pomagac w świątecznych przygotowaniach :)


11 komentarzy:

  1. tez uwielbiam niebieski:)
    musze wypróbować lakiery z Bell

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam niebieski ! :)
    śliczna jesteś :)
    świetny blog ! :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://www.youtube.com/user/FrEsH93dancers?feature=mhum

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż nie przepadam za niebieskim, bardzo mi się podoba lakier .... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak poprzedniczka nie przepadam za niebieskim, ale zachęciłaś mnie troszkę do niego ;P Fajnie wyglądasz w tej bluzie ;) ogólnie masz fajnego bloga. obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Dzięki wielkie za poprzedni post, bardzo przydatny, zawsze mylę proporcję na maseczkę, a tutaj dodatkowo mam zdjęcia!! Super:)). Wesołych przy okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog ;-)
    Wesołych Świąt tak nawiasem mówiąc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś śliczna, jak anielica! :-) Lakier super, ta seria Bell jest wyjątkowo udana, mają piękne kolory i są trwałe :-) Mam od nich taki fajny różowy z lekką poświatą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe to prawda, przesłodki puderek:D

    Ja bardzo lubię lakiery Bell:) Moim zdaniem jedne z najlepszych tanich lakierów. Też uwielbiam niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor lakieru do paznoki, na oczach nie znosze niebieskiego :P podoba mi sie Twoja bluza,swietna!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...